فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی
فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

فری مجیک فقط در freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

آموزش رایگان شعبده بازی فقط در فری مجیک

ذهن خوانی ترش یا شیرین با روشی جدید

سلام دوستان ببخشید که سایت یک مدته که تعطیله فقط به خاطردرسه ، نویسنده خوب هم که پیدا نمیشه 


این هم یک ذهن خوانی جدید با روشی متفاوت


نکته : دوستان توجه کنید که تمام مطالب این وبلاگ از این به بعد (و کمی هم قبل تر) جنبه ی تولیدی دارند و از سایت دیگری کپی نمیشوند و اختصاصا برای فری مجیک میباشد حتی عکسی هم که در ادامه مطلب خواهید دید توسط خودم و با برنامه paint درست شده و بعضی از دوستان فکر نکنند که از سایت دیگری کپی شده است . سایت ها و وبلاگ های دیگر هم به شرط ذکر منبع میتوانند از این عکس و راز شعبده استفاده کنند(البته اگر وجدانی هم داشته باشند)




طرز اجرا:


شعبده باز یک کاغذ را به 9 قسمت مساوی تقسیم میکند و روی آن ها عبارات ترش و شیرین را مینویسد(مطابق شکل) و سپس آن هارا بر می گرداند و از شخصی می خواهد تا چینش آن هارا به هم بزند . با کمی تمرکز شعبده باز میتواند تشخیص دهد که پشت هر کاغذ چه عبارتی نوشته شده است(ترش یا شیرین) ، البته رنگ جوهر اصلا دخالتی در این شعیده ندارد و میتوانید بسیار کمرنگ بنویسید تا همه مطمئن شوند که شما نمیتوانید رنگ خودکار و یا مداد را تشخیص دهید.


راز در ادامه مطلب

راز:



خیلی خوب دوستان ابتدا با دقت به شکل نگاه کنید ، خطوط سیاه و کج و کوله ی وسط صفحه مثلا جایی است که شما از روی آن برش را انجام میدهید و خطوط اطرف هم نشان دهنده ی لبه های صاف کاغذ هستند


فکر کنم دیگر فهمیده باشید


ابتدا باید روی کاغذتان به این شکل که مشاهده میکنید ترش و شیرین بنویسید یعنی 4 تا ترش در گوشه ها و 5 تا شیرین به شکل + در وسط .


حال با دستتان کاغذ ها را از روی خط چین ببرید و سعی نکنید که دقیق و صاف ببرید .


اگر خوب دقت کنید میفهمید که تمام ترش ها دو ضلع صاف دارند و دوضلعی که با دست پاره شده و تمام شیرین ها یک ضلع صاف دارند و سه ضلع که با دست پاره شده البته به جز شیرین وسطی که تمام ضلع های آن با دست پاره شده است.


اکنون از شخص دیگری بخواهید تا تمام برگه هارا برگرداند تا شما نوشته ها را نبینید و چینش آن هارا به هم بزند . حال دیگر تشخیص ترش ها و شیرین ها برای شما کار آسان است ، هر کاغذی که دو لبه ی صاف داشت ترش است و بقیه شیرین.


همیشه شیرین کام باشید

با تشکر گروه آموزشی فری مجیک

نظرات 22 + ارسال نظر
ali یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

خوبه

احمد کریس هستم سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ق.ظ http://ahmadcres.com

می شود من نویسنده این سایت باشم من سایت اموزش شعبده بازی هم داشتم اگر شدم در ای سایت اعلام کنید و مشخسات سایت را در سایتم نظر بدهید نظر خصوصی

دوست عزیز من واقعا به یک نویسنده خوب احتیاج دارم اما دفعه قبلی که یک نفر را مدیر سایت کردم بعد از یک مدت یک پست گذاشت که این آدرس جدید وبلاگ است و بدون اجازه من وبلاگ خودش را تبلیغ کرد و بیشتر بازدیدکنندگان فکر میکردند که این سایت دیگر به روز نمیشود . به خاطر همین هم دیگر به کسی اعتماد نمیکنم

mona سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://3noghtestan.blogsky .com

این پیام چندروزپیش اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.........

اگه شفاهی هم به 20 نفر بگم قبوله؟

محممد شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ق.ظ

عالی بود

خواهش میکنم

magid شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

دست شما درد نکنه زحمت بسیاری کشیدید لطفا مطالب حرفه ای وکارهای که توسط علم فیزیک متوان انجام داد بگذارید فظولی نباشه کتاب بازار دانش را پیدا کنید ویک دوری بزنید بری بازدید کننده گاتتان مطالبی خوب می توانید بگذارید

با تشکر از شما

حتما این کتاب را مطالعه خواهم کرد

محمد شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

چند بار به وبلاگ شما آمدم . لطفا چیز جدیدی بگذارید.

چشم دوست عزیز حتما اما لطفا کمی صبر کنید فعلا میتونم بگم که سایت به دلیل مشکلات من تعطیله ولی انشا ال.. دوباره شروع میکنیم

احمد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ http://ahmadcres.com

من می خواستم یک نویسنده این سایت بشم من 3 ساله شعبده باز خوب هستم و درمدرسه همه مرا می شناسن و تبلیغات نمی کنم فقط شعبده بازی
و در 7 روز 2 تا 5پست خواهم گزاشت لطفا زود تر جواب من را بدید

reza پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

اگر شعبده پیشبینی جمع اعداد که تو فروشگاه بود رو رایگان آموزش بدی خیلی سایت خوبی هستی

mona دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ http://3noghtestan.blogsky.com

خیلی جالب بود مریسی

علی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ

عالی

rainy دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://bia2dls.loxblog.com

بهترین سایت کلیکی برای وبلاگ یه سر بزن پشیمون نمی شی
<a href="http://www.zarads.com/?r=NDUyNg" title="لینک سایت" target="_blank">لینک سایت</a>

آیدا جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ http://abarblog.ir.135246

خیلی باحال بود/مرسی

علی دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ http://needsdownload.rozblog.com

برای دانلود برنامه آموزش حرفه ای شعبده بازی به لینک زیر بروید:
http://uploadboy.com/iix2whaoy6oj.html

کریس انجل چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

ای آدم زرنگ .
خوشم آمد

خوشحالم که خوشتون آمد

ببببببب چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ق.ظ

خودتی

بله خودم هستم

امیر علی دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ

داداشم خیلی با مرامی خاک زیر پاتم

سینا یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 ب.ظ http://jenn1392.blogfa.com

هههه باحال بود به من هم سر بزن در مورد جن مطلب گذاشتم jenn1392.blogfa.com

علی دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:25 ق.ظ

بابا خیلی باحال بود .

ناشناس جان جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 06:28 ب.ظ

خوب بود⚘

نرگس دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 12:02 ق.ظ

حمید رضا سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 08:58 ق.ظ

من نتونستم درست کنم

ههخخ شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:57 ب.ظ

اه بی ادب ها این چه ذهن خوانی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد