فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی
فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

فری مجیک فقط در freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

آموزش رایگان شعبده بازی فقط در فری مجیک

کتاب آموزش شعبده بازی

سلام دوستان امکان داره نتونیم آموزش پرواز کبریت رو براتون بزاریم چون با سایتا مشکل داریم چون اگه بزاریم کارو کاسبیشون کسادمیشه 



الان یه کتاب آموزش شعبده بازی براتون میزارم بیش از 40 ترفند رو آموزش داده فایل حجم کمی داره و pdf  هستش 

دنلود کنید و لذت ببرید نظر هم بدید



مشکل دانلود رفع شد

لینک دانلود مستقیم


رمز فایل : www.yasdl.com


البته باید از منبع کتاب که اسمش تو رمز هست هم تشکر کرد

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.shobadebaz.in

من لینک کن آموزش شعبده بازی
www.shobadebaz.in

محمد امین ستوده پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.blackmagic.vcp.ir

من یه شعبده بگم :
یه عدد انتخاب کن
به علاوه 3 کن
از 3 کم کن


حالا اون عددی که بدست اومده همون عدد خودته!!!!
چرا می خندی مگه من باهات شوخی دارم؟؟؟؟



واقعا من یه سایت دارم البته چند روزه درستش کردم اگه خواستی می تونی مطالبم وااسه وبلاگت برداری اما باید اسمم و آدرس وبسایتمم رو تو مطلب بنویسی

نننننننننننننننن پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

عالی

shahrooz شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

لینک دانلود خرابه... مینویسه forbiden .لطفا رسیدگی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد