فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی
فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

فری مجیک فقط در freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

آموزش رایگان شعبده بازی فقط در فری مجیک

کلاس آموزش شعبده بازی

نظرات 9 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 11:41 ق.ظ

ببخشید کلاس ها فقط یک جلسه هست یا ترمی هم هست؟

تو یه جلسه دو ساعته همه رو یاد میدم اگه تهرانی شهرستانم باشی فیلم میفرستم برات ۰۹۲۱۴۶۷۱۳۰۷ در خدمتم

علی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام میشه ادرتونو بگید ممنون میشم

تماس بگیرید ۰۹۲۱۴۶۷۱۳۰۷

mani پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 07:07 ب.ظ

ببخشید کلاس منتال چند جلسس

سعید جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 06:06 ب.ظ

ینینیتطنینزنزحز

علی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام من چند بار تماس گرفتم اما پاسخ ندادید لطفا برای شرکت در کلاس راهنمایی بفرمایید

مانی سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام ببخشید اگه بخوام خیلی حرفه ای کار کنم چی؟؟؟

سید محمد جواد پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 01:24 ق.ظ

باید در کجا شعبده بازی برم من در تهران زندگی میکنم؟ لطفا جواب سوال من رو بدید

محمد دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1399 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام بخوام شعبده بازی یاد بگیرم هزینش چنده

بردیا اصغری نیا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1400 ساعت 12:55 ق.ظ

شیطون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد