فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی
فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

فری مجیک فقط در freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

آموزش رایگان شعبده بازی فقط در فری مجیک

شعبده بازی رایگان پیش بینی نام همسر آینده


راز در ادامه مطلب



 


پیش بینی نام همسر آینده تماشاچی(نام بهترین دوست)

شکل اجرا :
شعبده باز از یکی از تماشاچیان می خواهد که نام چند تن از بهترین دوستان خود را بگوید(ویا نام کسانی که قصد ازدواج با آن ها را دارد).سپس شعبده باز این نام ها را روی تکه های کوچک کاغذ می نویسد و آن ها را به دست خود تماشاچی می سپارد بعد از آن روی تکه ای کاغذ چیزی را یاد داشت میکند و به دست یکی از حضار میدهد تا در انتهای بازی آن را به همگان نشان دهد، سپس از تماشاچی می خواهد تا کاغذها را در دستان خود تکان دهد تا با هم ترکیب شوند و آن ها را روی زمین بریزد ،با ریختن کاغذها روی زمین برخی از اسم ها به سمت رو می افتند و برخی از آن ها به پشت.
نام هایی که به پشت افتاده اند از بازی حذف می شوند و نام هایی که به رو افتاده اند باقی می مانند.
تماشاچی این بازی و ریختن کاغذ حاوی اسم ها را آن قدر ادامه می دهد تا بالاخره یک اسم باقی بماند و تمام اسم های دیگر از بازی حذف شوند .و پس از آن همه شاهد خواهند بود که اسم باقی مانده همان است که شعبده باز آن را از قبل در کاغذ نوشته بود!!!!!!!!!!!!



 راز شعبده :

راز این شعبده ساده و در عین حال بسیار زیباست، برای اجرا نیاز به یک خودکار و چند تکه کاغذ کوچک دارید ،ابتدا کاغذها را در کف دست خود بگیرید و از تماشاچی بخواهید که نام پنج(تعداد دلخواه) نفر از بهترین دوستان خود(یا کسانی که قصد ازدواج با آن ها را دارد) را به شما بگوید.
سپس شما نام نفر اول را روی کاغذ اول بنویسید،سپس وانمود کنید که خودکار ننوشته است و آن را روی تکه کاغذی دیگر خط خطی کنید و در همین حین که حواس مخاطب به خودکار معطوف شده است با انگشتان دست دیگر که کاغذها در آن قرار دارند، تکه کاغذ اولی که اولین نام را پشت آن نوشته اید را پشت و رو کنید.
سپس طوری وانمود کنید که گویی خودکار درست شده است و دوباره کار خود را ادامه دهید، در این لحظه شروع به صحبت کردن با مخاطب کنید و نام های دیگر را از او بپرسید اما پشت کاغذ اولی دوباره همان نام اولی را بنویسید بدون این که تماشاچی متوجه شود ، سریع آن را روی میز بگذارید و نام دوم را روی کاغذ دوم بنویسید و روی میز بگذارید و به همین ترتیب این کار را تا نام پنجم ادامه دهید و در حین بازی با تماشاچی صحبت کنید تا متوجه نشود ، در واقع با این کار نام اولی دو بار و در پشت و روی کاغذ ثبت شده است و هر بار که کاغذ ها زمین ریخته شوند نام اولی به سمت بالا می افتد . بعد از نوشتن نام ها نام اول را روی تکه کاغذی بنویسید و آن را دست فردی بی طرف بسپارید تا نگه دارد طوری که کسی آن را نبیند ، حال ادامه بازی ساده است ، لازم به ذکر است که نام اول را در پشت و روی کاغذ به یک شکل بنویسید تا مخاطب شک نکند ، و از او بخواهید تا نام هارا با نیروی زیاد روی زمین بریزد تا دفعات تکرار بازی زیاد نشود. با تشکر مدیریت فری مجیک

نظرات 2 + ارسال نظر
mahtab یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:56 ب.ظ

خیلی جالب بود

پوریا درویشی شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.gmail.com

175385470936991238270180

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد