فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی
فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

فری مجیک فقط در freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

آموزش رایگان شعبده بازی فقط در فری مجیک

داستانی جالب

خوک و گاو



مرد ثروتمندی به کشیشی می گوید:

نمی دانم چرا مردم مرا خسیس می پندارند.

کشیش گفت:

بگذار حکایت کوتاهی از یک گاو و یک خوک برایت نقل کنم.





خوک روزی به گاو گفت: مردم از طبیعت آرام و چشمان حزن انگیز تو به نیکی سخن می گویند و تصور می کنند تو خیلی بخشنده هستی. زیرا هر روز برایشان شیر و سرشیر می دهی.



اما در مورد من چی؟...



من همه چیز خودم را به آنها می دهم از گوشت ران گرفته تا سینه ام را. حتی از موی بدن من برس کفش و ماهوت پاک کن درست می کنند. با وجود این کسی از من خوشش نمی آید. علتش چیست؟



می دانی جواب گاو چه بود؟

جوابش این بود:


شاید علتش این باشد که

"هر چه من می دهم در زمان حیاتم می دهم"

نظرات 4 + ارسال نظر
امیررضا حسینی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

از کجا برای وبلاگت دامنه خریدی؟
لطفا بگو.

از سایت پارس میزبان خریدم البته آنلاین ۵ ساله ۱۵ تومن

چی شده مگه میخوای دامنه بخری؟

سارا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

http://koroshberjis.blogfa.com لطفا بیا تبادل لینک کنیم.منتظرم لینکم کنی.ممنون

علی اکبر ملوکی تفتی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ http://moloukimagician.blogfa.com

سلام.طاعات وعباداتتون قبول باشه.همکاروهنرمند عزیزسری به وبلاگم بزنیدوبانظرتون عطراگینش کنیدودرصورت تمایل لینک بفرمایید.متشکرم[گل]

محمد دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

هم لوگوی خوبیه هم سایت خوبیه موفق باشین

نظر لطف شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد