فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی
فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

فری مجیک فقط در freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

آموزش رایگان شعبده بازی فقط در فری مجیک

حلقه در کش

در این شعبده شعبده باز یک حلقه را به تماشاچی نشان داده و سپس با یک حرکت آن را در کشی که در دست دارد فرو میکند بدون اینکه کش را از دستش جدا کند 


اگر نتوانستید فایل را به صورت آنلاین ببینید آن را دانلود کنید 


حجم فایل حتی به یک مگابایت هم نمیرسد





لینک دانلود



راز در ادامه مطلب



/p

برای دانستن راز این شعبده میتوانید در یکی از سایت های زیر عضو شوید تا فیلم راز این شعبده برای شما ارسال گردد


1-نگران نباشید با عضو شدن در سایت های زیر ضرری نمیبینید بلکه سود هم دارد و فقط مبلغی به عنوان پور سانت به من تعلق میگیرد


2- شما باید از لینک زیر وارد سایت شوید تا در گروه من باشید 


3-سپس نام کاربری خود را برای من ارسال کنید سپس فیلم راز برای شما ارسال میگردد



سایت1


برای دانستن راز این شعبده میتوانید در یکی از سایت های زیر عضو شوید تا فیلم راز این شعبده برای شما ارسال گردد


1-نگران نباشید با عضو شدن در سایت های زیر ضرری نمیبینید بلکه سود هم دارد و فقط مبلغی به عنوان پور سانت به من تعلق میگیرد


2- شما باید از لینک زیر وارد سایت شوید تا در گروه من باشید 


3-سپس نام کاربری خود را برای من ارسال کنید سپس فیلم راز برای شما ارسال میگردد



سایت1



سلام دوستان هرکسی که خواست ثبت نام کنه یا نه مهم نیست لینک دانلود و رمز را گذاشتم


لینک دانلود


رمز: osturehalghe



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد