فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی
فری مجیک     فقط در    freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

فری مجیک فقط در freemagic.blogsky.com / مرجع تخصصی آموزش ذهن خوانی و منتال و شعبده بازی

آموزش رایگان شعبده بازی فقط در فری مجیک

حل روبیک در کمتر از ۵ ثانیه

اینو حتما" ببینید عالیه



لینک دانلود  


رکورد جهانو  زدم



راز در ادامه مطلب



قبل از گفتن راز باید بگم که این شعبده رو خودم ساختم و از جایی تقلید نکردم البته بعضی از دوستان میگن که از رو بقیه اسکی رفتم 


شایدم اسکی رفتم و خودم نمیدونم


راز:


در این شعبده من از یک مکعب مخصوص استفاده کردم که ساخته ی دست خودمه 


سه وجه از این مکعب که بیننده قادر به مشاهده اون هست رنگ های به هم ریخته داره و سه وجه دیگه سالمه وقتی که کاغذ رو روی مکعب میکشیم باید با یک حرکت سریع (نیاز به تمرین داره) مکعب رو برگردونیم به طوری که سه تا وجه سالم در دید مخاطب قرار بگیره 

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://hamed-messi10.blogsky.com/

ایولداداش این کار خودته دمت گرم

کیف کردیم دور هم

این باید تو گینس ثبت بشه!!!

وبت باحاله!!!تبادل لینک میای؟؟

اگه آره منو به اسمThe One And Only One Lionel Messi لینک کن شماهم اسمتو بگو بلینکمت!!

ines سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ

خیلی عالی بود ولی چرا رازشو لو دادی نگه می داشتی واسه خودت بهتر نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

رضا چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:40 ق.ظ

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد